دوشنبه ۵ آذر
حاکم احساس شعری از میمنت تولّایی
از دفتر گندمزار خیال نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۶ ۱۸:۴۴ شماره ثبت ۵۸۷۹۲
بازدید : ۴۸۰ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب میمنت تولّایی
|
مدتهاست حاکم سرشاخه های احساسم شده ای
مگر میشودعطر تنت به گندمزارِخیالم برسدو عاشقانه هایم
به چشمانت گره نخورد...
ونفسهایم را به شماره نیندازد...؟
اینجا درسرزمین قلب من..
شراره ی گلبوسه های ازتو نوشتنم
درفصل فصل بی قراریها
گرمای آتشین زیباترین تعابیر من است
که تو راهرشبانگاه به خواب میسپارد
به این امید که
جاده ها بوی میوه های ممنوعه ام را به مشامت برسانند.....
#میمنت_تولایی
|
نقدها و نظرات
|
درود وعرض ادب استاد سپاس از حضورگرمتون ونگاه پرمهروزیباتون پایدارباشید | |
|
عرض ارادت استاد ممنونم از مهرورزی تون پایدار باشید | |
|
عرض ارادت استاد ممنونم ازحضور و مهرورزیتون پایدار باشید | |
|
عرض ادب و ارادت سپاس از نگاه زیباتون تشکر از حضور گرمتون پایدار باشید | |
|
سلام و عرض ادب تشکر ازحضورپرمهرتون وهمچنین ممنونم ازنگاه پر ازمحبتتون | |
|
درود و عرض ادب تشکر از نگاه پرمهرتون وسپاس ازحضورگرمتون پایدارباشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و سرشار از احساس