يکشنبه ۴ آذر
دلم دلتنگ باران است شعری از سعید عدیلی پور
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۳۸ شماره ثبت ۵۸۳۲۷
بازدید : ۳۳۹ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب سعید عدیلی پور
|
تو می دانی دلم بهر چه می سوزد در این خاک ؟
تو می دانی چه می خواهم ز افلاک ؟
جهان از نام تو خالیست .... تنم سرد و دلم سرد و نگاهم سرد و جانم خسته و دلواپس و چشم انتظار فصل پائیزم
کسی از عمق غوغای درونم با خبر نیست
چراغ رابطه تاریک و خط زندگی باریک و حال ما ز پشت سایه های منجمد ، آهنگ رفتن می زند از این کویر بی سرانجامی
دلم دلتنگ باران است و یادت کهنه بغضی که نمی بارد در این مرداد داغ فصل تابستان .
سعید عدیلی پور
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از توجه همیشگی شما استاد بزرگوار . | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود