دوشنبه ۵ آذر
جنگل شعر شعری از پانته آ عسکری
از دفتر جزر و مد نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ۱۹:۳۰ شماره ثبت ۵۸۲۰۶
بازدید : ۵۶۱ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب پانته آ عسکری
|
یه بغل، غزل می ریزم
تو نگاهِ بی قرارت
چی می خوای برات بخونم
فصلِ خیسِ انتظارت
تو گلوم جنگلِ شعره
پر از آوازِ بهارم
چی می خوای برات بخونم
بگو ماهِ نقره بارم
بارونِ بهارِ نارنج
آسمونِ لاجوردی
هیچ غمی همیشگی نیست
می دونم که برمی گردی
شبِ شعله بارِ شعرم
همدمِ دقایقم باش
تو سراشیبیِ احساس
دشتِ پرشقایقم باش
یه بغل، غزل می ریزم
پای عشقِ بی حصارت
خوشه خوشه های شعرم
نذرِ قلبِ بی غبارت
تو گلوم جنگلِ شعره
پر از آوازِ بهارم
چی می خوای برات بخونم
بگو ماهِ نقره بارم
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها استاد گرانقدر برقرار و بردوام باشید | |
|
ستودنی نگاه پر مهر شماست سلام سپاس فراوان | |
|
درود و عرض خوشامد سلامت و شادکام باشید | |
|
سلام و درود ممنونم که سر زدید | |
|
سپاسگزارم از لطف تان سلام و عرض خوشامد | |
|
خوشحالم که پسندیدید سلام و سپاس بی شمار | |
|
درودهای بی پایان | |
|
سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است