جمعه ۲ آذر
زخمی۲ شعری از ملود متولیان
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۳۴ شماره ثبت ۵۸۰۱۴
بازدید : ۵۱۹ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب ملود متولیان
|
حتی اگه تو باشی ام بازم
آرامش من برنمیگرده
زخمایی که عمریه من دارم
حالا تورم ناراحتت کرده
چیزی نمیگیو نگات اما
سنگینه و بو دل خوری میده
وقتی چشامو رو همه بستم
دیگه مهم نیس کی منو دیده
(هر دفه دردامو میشمارم
کم نمیشه زیادم میشه
حتی این روزای روشنم
میگذره و تهش شب میشه
اعتمادم دیگه زخمیه
چون گذشتم فراموش نشد
بد بودن راحته وقتی که
کل دنیا بدن عین تو)
احساسمو کشتم مثه حالا
تا که بتونم از تو ام رد شم
به فکر من خیلی بها دادی
وقتی محاله عاشقت باشم
هیچی نگو لبهات لب تیغه
میترسم از هر چیزه borande
نه صحبتم روی تو نیس کلا
قلبم واسه هیچکی نمیلرزه
(هر دفه دردامو میشمارم
کم نمیشه زیادم میشه
حتی این روزای روشنم
میگذره و تهش شب میشه
اعتمادم دیگه زخمیه
چون گذشتم فراموش نشد
بد بودن راحته وقتی که
کل دنیا بدن عین تو)
|
|
نقدها و نظرات
|
درود ممنون از حضور همیشگیتون مانا باشید | |
|
ممنون که هدفمو فهمیدید مانا باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیباست