سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
ترانهی صفحهی جاری، نهایتا به شکل زیر در کتاب ترنّم احساس به چاپ رسید:⠀⠀
دلم داره پَر میزنه،
واسه اومدن به حرم؛
واسه زیارتِ تو وُ،
واسه کبوتر شدنم...
*
خوش به حالِ کبوترات؛
تو رو میبینن همیشه؛
آخ که دلم بیتاب شده؛
نه... دیگه بیتو، نمیشه!
*
توو سجّادهی نمازم،
عطرِ مشهدت جا مونده؛
این عطرِ سبزِ عاشقی،
دلو به سمتت کشونده!
*
خیلی دلم گرفته وُ،
صدام دیگه درنمیاد؛
بغض توو گلوم داد میزنه؛
آره! دلم گریه میخواد!
*
احساسِ عاشقم دیگه،
صبر و تحمّل نداره؛
توو سینه، حسّ عاشقی،
گریه واسه دل میاره!
*
پَرپَر میزنه توو سینه،
دلِ بیتاب و دیوونه؛
بغض میکنه از دوری و،
با گریه آواز میخونه!
*
یعنی میشه که باز دلم،
زایرِ اون حرم بشه؛
قد؛ قامتِ عشق و نماز،
توو حرمت، باز خم بشه؟
*
یعنی میشه که با دلم،
زایرِ اون حرم بشم؛
با قامتِ عشق و نیاز،
توو حرمت، باز خم بشم؟
*
خیلی دلم گرفته وُ،
صدام دیگه درنمیاد؛
بغض توو دلم داد میزنه؛
آره! دلم گریه میخواد!
*
خوش به حالِ اون کفترات،
که میبینندت همیشه!
آخ که دلم بیتاب شده؛
نه... بی تو دیگه، نمیشه!
زهرا حکیمی بافقی، کتاب ترنّم احساس، اصفهان: نشر کاشف، ۱۳۹۹.
(.•´ ❤️
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
.;\"(¸.•´ (¸.• (\'•.¸(\'•.¸ ¸.•\'´) ¸.•\'´)
🍃🌸🍃
🌼 أَلسَّلٰامُ عَلَیکَ یٰا عَلی اِبنِ موسَی أَلرّضٰآ أَلمُرتَضٰی🌼
🍃🌸🍃
.:\"(¸.•´ (¸.• (¸.•\'´(¸.•\'´ \'•.¸)\' •.¸)
\'•.¸\'•.¸) ¸.•´
( •.¸
•.¸ )
¸.•)´ ❤️
⠀ོ⠀⠀⠀⠀ ⠀ོ
⠀ ⠀⠀ ⠀ོ⠀ ⠀⠀⠀⠀ ོ⠀⠀⠀ ོ
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ོ⠀ ⠀⠀⠀⠀ ོ⠀⠀⠀ ོ