دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر محمد رضا بناء (بنایی)
آخرین اشعار ناب محمد رضا بناء (بنایی)
|
سر آغاز کلام نام خداست
بجز آن کاری نارواست
***************************
زمزمه پرندگان زیباست
شادی در بین آنهاست
شاد بودن را نیز تو بیاموز
در اوج درد و رنج
و استاد باش
استادی یار گونه
همراه باش نه همزاد
قدر باش نه بیقدر
حامی باش و حامی
به آسمان بنگر
و یاد یار باش و یاد یار
به زیبایی ها بیندیش
زیبایی در سخن است
در قلب های بهم پیوسته
پیوندی باش شیرین
وصله ای باش زیبا
در کنار نا زیبایی ها
************************
هنر رسیدن به دوست را دریاب
او با توست
ایزد خالصی میخواهد و بس
************************
از شبگردی های عاشق چه میدانی
کاشی کاری دلت را زیبا ساز
***************************
کارها به دست خداست
دگر حرفها همه ادعاست
***************************
|
نقدها و نظرات
|
بنام هستی بخش زمین و آسمان سلام جناب استکی هر جا که هستی با هر که هستی شاد باشید. با احترام.بنایی | |
|
بنام عشق و هستی سلام جناب انصاری هر جا که هستی باهر که هستی شاد باشید با احترام.بنایی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا ست