جمعه ۲ آذر
ازآسمون دل بگو... شعری از زهرانجفی
از دفتر سبددلتنگی من نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ ۱۵:۳۳ شماره ثبت ۵۷۶۵۰
بازدید : ۴۶۴ | نظرات : ۱۴
|
|
بهم بگوکه دلخوری ،گلایه هاتوروبکن
برای عشق بینمون،بازم یه آرزوبکن
♡
میگی فقط به خاطرخودم منودوسم داری
که نصف شب روتاتهش بپام میمونی بیداری
♡
بدون تونمیشه ازدل بنفشه هاسرود
غباروازدل شکوفه های اطلسی زدود
♡
شنیدن صدای تونیازاین دقایقم
شایدکه باورت نشه گمون کنم که عاشقم
♡
ازآسمون دل بگومن ازتبارغربتم
برای هجرته به عشق یه عمره توی حسرتم
♡
خداکنه توقلب تونباشه رنگ دیگه ای
ندارم ازدل تومن یه ذره حتی کینه ای
♡
یه حس مبهمی میگه شدی عزیز لحظه هام
بااون صدای گرم تومن ازتولدآشنام
♡
ازعشق ودلخوشی میگی گلایه هامومیخری
چه حال خوبه عاشقی کنارمردآذری
|
|
نقدها و نظرات
|
درودوسپاس | |
|
درودوسپاس | |
|
درودوسپاس | |
|
درودوسپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبا و دلنشین بود