جمعه ۲ آذر
بطلان بودن ها شعری از فرزاد نیکخواه ( نیک )
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ ۱۵:۰۲ شماره ثبت ۵۷۵۶۲
بازدید : ۴۷۶ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر فرزاد نیکخواه ( نیک )
آخرین اشعار ناب فرزاد نیکخواه ( نیک )
|
تنم بوی بطالت میدهد
روحم کدر
و چشمان من آینه نومیدی
دلم طلبی پر اما لال و بی غوغا
تهیگاه مخم مملو از پندارهای پوچ
چه آمد بر سر بی سرنوشتم
آه ......
چه حاصل امد از تعقیب رد سایه اوهام
بجز قوس کمر
افسوس
بجز بطلان بودن ها
|
|
نقدها و نظرات
|
جناب شاهنگیان نومیدی و امید شادی و غم و ..... در شعر فقط بهانه ایست برای تراوش کلمات الزاماً نتیجه حالات درونی شاعر نیست البته شما صد البته بهتر از بنده به این امر واقف هستید ..... مانا باشید و ممنون از اینکه مطالعه فرمودید .. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.