جمعه ۲۵ آبان
|
آخرین اشعار ناب محمد ساکی
|
پا نویس: اگر بلد بودم خوابهایم را نقّاشی می کردم
با نگاهت روی جانم عشق نقّاشی بکش
عشق را مانند عشق عاشقی ناشی بکش
آسمان را آبی و خورشید را هم زردِ زرد
زیر آن باغی ز عشقت سبز یا ماشی بکش
در میان باغ عاشقهای عاشق دوست را
دوستانی مثل آباجیّ و داداشی بکش
زیر پاشان فرشی از گلهای رنگارنگ را
در میان پونه نعناهای خلواشی بکش
پشت باغ از عشقشان یک جادّۀ دور و دراز
تا بهشت عاشقان عشقپز باشی بکش
در بهشت عاشقان بحری پر از حوریِّ عشق
زیر پای عشق هم حوضی پر از کاشی بکش
کوچکتان: محمد ساکی ۶/تیر/۱۳۹۶
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بر شما مهر بانوی عزیز و ارجمند خیلی ممنونم از لطفتون محبت دارید سایه تان پایدار، دلتان شاد و مهرتان برقرار | |
|
سلام بر شما مهر بانوی عزیز و ارجمند خیلی ممنونم از لطفتون محبت دارید سایه تان پایدار، دلتان شاد و مهرتان برقرار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیارزیبا بود
احسنت