پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر حسن علیرضایی ( مستان )
آخرین اشعار ناب حسن علیرضایی ( مستان )
|
خار مغیلان دل من کجاست
مخزن اسرار دل من کجاست
دم نزنم، گر که ز دستم رهید
طوطی شیرین سخن من کجاست
باز چو یعقوب، دلم تشنه است
یوسف شیرین سخن من کجاست
نوح چو کشتی اش ،به طوفان برد
رامگه موج دل من کجاست
باز دم موسوی ام، دم شده
نیل پر از شور و شر من کجاست
امّ امانیم، امانم بده
قصر فراعین دل من کجاست
قصر امل سخت به لرز آمده
لرزش حاصل ز تب من کجاست
پادشهی، تخت سلیمانمی
هد هد باغ ارم من کجاست
هدهدم امشب زصبا آمده
گویدم او،پادشه من کجاست
رطل گران بر کف مستان بداد
مستی حاصل ز می من کجاست
مستان _1396/3/22
|
نقدها و نظرات
|
استاد استکی عزیز سلام و درود بر شما | |
|
استاد دژاگه سلام ممنون از تذکر حضرتعالی از اینکه سروده حقیر را مطالعه فرمودید سپاسگزارم | |
|
جناب میرعبداله بدر سلام از اینکه سروده حقیر را مطالعه فرمودید سپاسگزارم پاینده باشید | |
|
استاد رفیعی عزیز سلام بنده را پذیرا باشید از اینکه سروده حقیر را مطالعه فرمودید،سپاسگزارم پاینده و سرافراز باشید. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قوافی؟
ایام تسلیت