جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب مهلا اهورایی
|
حالیا،آرام در خوابم کنید
شیحه اسبم ،تدبیرم کنید !
☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘
تو آبی دریا را در آغوش بگیر
ماه از حسادت سقوط می کند !!
☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘
قفس نگاه تو آماده ست بی آب و دانه
مرغ عشق توام من ،بی بهانه !
☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘
نگاه تو شعبده بازست
یک نگاه کن
وجودم محو می شود !
☘☘☘☘☘☘☘☘☘
مهلا_اهورایی
۹۶/۳/۱۹ جمعه
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بانو سپاس از حضور گرمتان چه خوب است شما را داریم عشق ماندگاری داریم 🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻 | |
|
سلام سپاس از حضور گرمتان رها از هر ریایی 🌻🌻🌻🌻🌻🌻 الحق که مرد راهی 🌻🌻🌻🌻🌻🌻 | |
|
سلام سپاس از حضور گرمتان و نگاه پر مهرتان 🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻 | |
|
سلام و سپاس جناب پریش پاینده باشید 🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻
| |
|
درود جناب مهرابی سپاس از حضور گرمتان 🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻 طاعات و عبادت شما هم مقبول در گاه عشق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یک نگاه کن
وجودم محو می شود !
سلام مهلای عزیزم
کوتاه بسیارزیبایی بود