قرآنِ کودکانه
سلامِ من به بچه های شیعه
به دخترا ، گل پسری که شیره
به اون عزیزایی که با خداوند
دوستن و با خدا رفیق و یارَند
میخوام بگم براتون از یک کتاب
که خوندنش داره هزاران ثواب
کتاب که نه ، معجزه ای از خداست
شبیه اون نبوده ، چون بی همتاست
خدا به جبرئیل میگفت که باید
وحیِ من و بِرِسونی دستِ احمد
در شبِ قدر ، یک باره نازل نمود
قرآن رو بر قلبِ پیامبر ، چه زود
گفت که برای اُمَّتِ خود بِخوان
کتابِ من رو تا به سَمتِت بیان
قرآن برای اهلِ دین و ایمان
داره هزار قِصّه و پَند و داستان
سی جُزء داره کتابِ حضرتِ دوست
یک صَد و چهارده سوره در دلِ اوست
میدونی آیه های قرآن چند تاست ؟
شیش هزار و دویست و سی و شیش تاست
یادِت نَره اولِ هر سوره بگی بِسمِ اللّه
تا نورِ قرآن بِگیره دورِ تو رو مثلِ ماه
یه سوره هست به نامِ توبه هرگاه
خواستی بِخونیش تو نَگو بِسمِ اللّه
کوچکترین سورهٔ قرآن رو بِدون کوثرِ
بزرگترین سوره رو هم بدون عزیزم بَقَرِه
کوچکترین آیهٔ قرآن رو میگم تو بِدان
سورهٔ رَحمان رو ببین ، آیهٔ مُدها مَتان
بزرگترین آیه رو هم میگم بهت بدون تو
بقره گلم ، دویست و هشتاد و دو ...
مادرِ قرآن عزیزم ، سورهٔ حمدِ ...
خدا رو شُکر میکنه تو این سوره بنده
یاسین رو ما میشناسیم ، به قلبِ قرآن
خوندنِ اون مفیدِ ، برای هر مسلمان
چهار تا سوره داریم ، که سجده داره
سجده و نَجم و عَلق و فُصِّلَت ، آره
همیشه باشه یادت ، قرآن تلاوت کنی
تا روت بشه قیامت ، طلبِ شفاعت کنی
تکثیر و کپی برداری به هر نحو ، به منظور تبلیغ دین مبین اسلام ، مجاز می باشد
برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) صلواتی بفرستید ...
شاعر اهل بیت و حقیرترین بنده خدا ، علیرضا قاسمی
سلام
بسیارزیباست
موفق باشید ان شاالله