سایت خوش وزن جهانست شعر ناب
در ره شعر است و در ایران زمین
جایگاه شعر زیبا و وزین
چون مدیرش فکری ِ دانا بُود
او پدر خوانده برای ما بُود
باغ گل باشد و یک شیر ژیان
حامد زرین قلم چون باغبان
مهر او افزون بود در هر زمان
مهر استاد بزرگم ترکمان
لطفی آن استاد دانا و شریف
با هزاران شعر زیبا و ظریف
بانوی آکنده از مهر و ادب
قلب و جانم مال میترای عرب
مهر او در جسم من جانی بُود
نام او استاد، لقمانی بُود
یا اساتید بزرگ و بی ریا
ترمک و یزدی و یا حیدرنیا
ترمک وآن استاد خوب و مهربان
همچو مهر او ندیدم در جهان
عضو دیگر آرزو، باران ما
در میان قلب ما و جان ما
آن عرب زاده که بی همتا بُود
یار خوب و مهربان بیتا بُود
یا محبت را ببین در این میان
در کلام مهر بانو گلیان
آن طرف لولی وش و نقدی گران
ماه دانایی میان اختران
لحظه ها بینم به رویاها و خواب
سایت یاران سایت خوب شعر ناب
یاعلی.
پ.ن:هدیه ای ناقابل تقدیم با احترامات فائقه خدمت جناب فکری مدیریت شعر ناب بخاطر سالروز تولدشان هرچند با تاخیر ..ولی از اینکه اینقدر به فکرکاربراشونن و قراره کیک و شیرینی تولدشون را به پای کبوتران ببندن و واسه همه بچه ها بفرستن تشکر وافر داریم..با آرزوی بهترین ها.
در ضمن از کلیه ی دوستان که بخاطر پایین بودن سواد ادبی یک مقداری هنگ نمودن و همین طور حافظه ی 3 ثانیه ای قادر به ذکر خوبی هاشون نداشتم عذرخواهم.
اسفندماه 90