يکشنبه ۴ آذر
این شعر سپید را تقدیم استادم سید امیر موسویان میکنم نتوانستم سر قرار حاظر شوم شاید مرا ببخشد شعری از منوچهر منوچهری (بیدل)
از دفتر فقط بخاطر تو نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۰ ۱۹:۱۷ شماره ثبت ۵۶۰۴
بازدید : ۱۰۲۷ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر منوچهر منوچهری (بیدل)
آخرین اشعار ناب منوچهر منوچهری (بیدل)
|
سرزنشم نکنید
اگر کودکی کردم
جای مشتم بر روی دیوار احساس
جامانده
اگر بر گریه هایتان لبخند زد م
یا در تا ریکی قدم زدم
شب و روزم را گم کرد م
در خیابان غریبانه فریاد میزنم
لحطه سخن سکوت
و لحطه سکوت سخن ها گفتم
باور کنید شاید کودکی کردم
عاشقی رسم بد آهنگی است
فطره قطره
سیلاب سیلاب
پرواز پرنده در اوج خیال
زخم با د لی سوخته
با وقارترین احسا س در خیال خواب
یک آهنگ در متن گفتن
غریبانه نیست؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.