شنبه ۳ آذر
شاعرر روزگار شعری از حسن لطفی
از دفتر عشق پاییز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۳:۵۷ شماره ثبت ۵۵۹۷۵
بازدید : ۵۱۴ | نظرات : ۳۹
|
|
من و تو شاعر دل بی قراریم
غریب روز گار بـــــد بیاریم
بیا در کشتزار خــــــسته ی دل
گل هم رازو همدل را بکاریم
***********************
چه شیرین است نازت نازنـــینم
بده ساغر که من می خواهم از تو
تو مردادی و گرمی دل نــــــــشینی
تنم سرد است و تن می خواهم از تو
****************************
تو فروردین زیبای بــــــــهاری
تورا نتوان شمردن بی شماری
وجودت گرم و ناز است و محبت
توتابستا ن گرم روز گاری
************************
تو دنیای پر ازعشق من هستی
گل من بی تو دنیایی نـــــــدارم
تور ا بنشانده ام در دامن دل
چرا؟ من در دلت جایی ندارم
|
نقدها و نظرات
|
الهه احساس است و زیبا نگری ممنونم | |
|
ممنونم دنیا گذرگاهی است ما رهگذر تشنه که به امید آب اما ما هزگر به چشمه نمی رسیم. | |
|
... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.