مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
شنبه ۳ آذر
دفاتر شعر مازیارملکوتی نیا
آخرین اشعار ناب مازیارملکوتی نیا
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
تو
تو
تو
به من گفتی تا که دل دریا کن
بند گیسو وا کن
سایه ها رویا با بوی گلها
که بوی گل
ناله مرغ شب
تشنگی ها برلب
پنجه ها در گیسو
عطر شب بو
بزن غلطی اطلسی ها را
برگ افرا در باغ رویاها
بلبلی می خواند
سایه ای می ماند
مست و تنها
نگاه تو
شکوه آه تو
هرم دستان تو
گرمی جان تو با نفسها
به من گفتی تا که دل دریا کن
بند گیسو وا کن
ابرباران زا
شب بوی دریا
به ساحلها
موج بی تابی را
در قدمهای پا
در وصال رویا
گردش ماهی ها
بوسه ما
بوسه ما
نقدها و نظرات
سلام و درود بر حضور بارنده شما
درود بر خواهرم زیبابینی شیوه شماست آهنگ از مهسا و مرجان وحدت آلبوم I Am Eve سلام بر شما
من بنده را منت دار کردید درود بر شما
سلام،اوج لطف شماست برمن بنده،باتقدیم ادب ازابرازاحساساتان در بقیه نگاشته های من کمترین بینهایت ممنونم
سلام ودرودبربانوی فصلها سپاس
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.