دوشنبه ۵ آذر
پیام شعری از مجنون ملایری
از دفتر جوجه اردک زشت نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۲۳:۴۳ شماره ثبت ۵۵۷۵۸
بازدید : ۷۰۲ | نظرات : ۳۶
|
آخرین اشعار ناب مجنون ملایری
|
دادپسربرپدرشاینپیام.
روزخوشیتودگرشدتمام
توپدریپیروفرسودهای.
فکرخوشی دلخودبودهای.
اشکبچشمانپدرحلقهبست.
روحوقلبشهمهدرهمشکست.
حاصلرنجشهمهبربادرفت.
خاطره هایشدگرازیادرفت.
دادجوابپسرشاینپدر.
هیچگرفتیتوزحالمخبر.
قدرتنفرینبتودرمننبود.
حقمنوذاتدلمایننبود.
حالکهدیگرتوزخطردشدی.
درنظرمآدممرتدشدی.
بازخداناظررفتارتوست.
چشمپدرتشنهدیدارتوست.
رحمدگردردلتونیستنیست.
همدمتنهاییتوکیستکیست.
قاضی.ماهستفقطاینخدا.
پاکشدیازدلمنبی وفا
.
|
نقدها و نظرات
|
با سلام استاد بزرگوار ممنون | |
|
با سلام جناب مهرابی ممنونم | |
|
با سلام بانو ممنون از لطف شما موفق باشید | |
|
با سلام استاد بزرگوار ممنون | |
|
با سلام جناب رمضانی ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.