جمعه ۲ آذر
عالم ذر شعری از مهسا تنانی
از دفتر نامه های سرگشاده نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۵:۲۲ شماره ثبت ۵۵۷۲۴
بازدید : ۱۴۱۳ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب مهسا تنانی
|
مدتی عالم ذری چها کردم
خدا را آنجا صدا کردم
الهی از سفر خبر دادی
بی هوا به دریا شنا کردم
زالویی غمی مکید و مرد
طبیبی مرهمی دوا کردم
از جنابی سوال پرسیدند
همهمه شد که من ها کردم
صالحی یک روز راضی شد
نگین از صدف من هوا کردم
پیمبر رفت پس تکریمش?
سقیفه را مجلس ، عزا کردم
خدا یک است ، راه و حرفش یک
پس چرا فرقه ها بنا کردم
دنیا پر شد از جهل ، ظلم ، بدعت
از غدیر یازده بار خطا کردم
خوب و بد بی تو یادم رفت
زمین را ببین پر بلا کردم
الا ای دلارام بی آرام
فرج را همیشه دعا کردم
درونم نگفته باقی ماند
درد دل ها که با خدا کردم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا ست
ذری؟