سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        حلال درد

        شعری از

        مهسا تنانی

        از دفتر نامه های سرگشاده نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ ۱۲:۵۰ شماره ثبت ۷۵۵۹۵
          بازدید : ۳۹۰   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مهسا تنانی

        ذهنی به خود مشغول کرده
        سوال هایی که پاسخشان سوال است
        به قدری، بالا و پایین کردم
        که رفت دیدم ،
        برگشتن ندیدم
        من که با هر صدا از جا پریدم و با تمام جان هی می دویدم
        گهی نزدیک اما دور می شد گهی چون می رسیدم پوچ می شد
        به یاد دارم زمان حلال درد است
        ببینم حل مشکل می تواند?
        زمان آمد گذشت آمد گذشتو
        درونم گوشت جانم آب می شد
        تو گویی لایه لایه گل قلبم
        رسوب می کرد و بعد هم سنگ می شد
        زمانی، با خودش چیزی بیاورد
        نمی دانم چرا ، باور نکردم
        گمانم باورم را پس نیاورد
        برایم سال ها این سوال بود
        چگونه می شود
        انسانی مهربان
        درون قلب اویک سنگ باشد
        زمان آمد گذشت آمد گذشتو
        به راهم سنگها افتاده بودند
        به یکباره سرم را
        ضربه ای خورد
        و سنگی که ترک داشت
        از قضا گفت
        در آن لحظه درون قلب من هم
        سنگ دیگر شکست و از زمان گفت
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ ۰۰:۱۷
        درود بانو
        خندانک
        منوچهر منوچهری (بیدل)
        يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ ۱۶:۳۳
        بسیار زیبا تشکر از شما شاعر خوش قلم خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        همایون طهماسبی (شوکران)
        يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ ۱۷:۰۰
        درودتان بانو
        زیبااا
        خندانک خندانک خندانک
        لیلا امریاس(پریسا)
        دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ ۰۱:۴۵
        درود بانو
        گذشت زمان چون فراموشی می اورد گویند حلال است وگرنه واقعیت را عوض نمی کند
        شادی ات آرزوی من
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0