يکشنبه ۴ آذر
نخواهم مُرد شعری از دنیا حریفی
از دفتر بارانه های دنیا نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۲۰:۳۸ شماره ثبت ۵۵۵۶۱
بازدید : ۱۴۸۳ | نظرات : ۴۶
|
آخرین اشعار ناب دنیا حریفی
|
استراق سمع کردم ز پرستوی مهاجر
خود شنیدم که بگفت کوچ کنم گر نکنم خواهم مرد
صوت آوازِ پرستو که عوض شد گفتم :
دَم زِ مُردن میزنی؟ دانی که من هرگز نخواهم مُرد!
آنقَدَر رعنا شده اقبالِ من...
که اگر حمله کند سلطانِ جنگل هم نخواهم مرد
آنقدر من میهراسیدم زِ دلبر زِ دل و عشق و خدا
گر که این ترس دهد جرأتِ مردن هم نخواهم مرد
ارث و میراث گذارم بخت و اقبال بلندم
در کفِ فنجانم افتاده که من فعلا نخواهم مرد
آنقَدَر طالع و اقبالم بلند است که اگر ...
پای کسی هم در میان باشد نخواهم مرد
اینهمه یادِ خدا در دلِ من رخنه کند
گر ببارد آسمان، سنگ هم نخواهم مرد
مینویسم شعر و قصه از برای دیگران
یاد من زندست و من هرگز نخواهم مرد
کوچ کن کوچ تو زیباست ولی...
گر بمیری، روح تو هرگز نخواهد مرد...
دنیــــــــــا حریــــــــــفی بداهه اردیبهشت ۹۶
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد بزرگوارم ممنونم | |
|
خوش آمدی عزیزم | |
|
درودها | |
|
ممنونم لیلای هنرمندم | |
|
تشکر | |
|
سپاس | |
|
ممنونم | |
|
ممنونم عزیزم | |
|
درود بر شما و ممنونم | |
|
عرض ادب قربان بله...بله...بله...تصحیح شد...ممنونم از دقت و نقد زیبایتان | |
|
درود بر شما و ممنونم | |
|
ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.