چهارشنبه ۱۶ آبان
آه وفغان شعری از محمد هاشم کنعانی - هیچ
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۸:۱۹ شماره ثبت ۵۵۵۴۶
بازدید : ۳۹۱ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر محمد هاشم کنعانی - هیچ
آخرین اشعار ناب محمد هاشم کنعانی - هیچ
|
همنشین خسته من آه وفغان خواهد کرد- اشک بیدار رخش روی نهان خواهد کرد
قلب غم می دهدم مژده بیا مخموری! – ناز من در پس آن شرم زیان خواهد کرد
رنگ رخسار تو را بانگ عطش رسوا کرد– دل به من گفت چنین با که توان خواهد کرد؟
چشم بر هم زدنی نیست که یادت ناید – هست میلی که مرا باز جوان خواهد کرد
داده بودم دل خویش از دم خود دل سازی – مهر هر بی سروپایی نگران خواهد کرد
روزها غمزه دلدار ندیدم افسوس – نیمه شب را رخ مه پاره عیان خواهد کرد
یاسمن صورت گل درس کبودی می داد - مشق من شیوه فتانه نشان خواهد کرد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
بسیارزیباست