سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
    22 شوال 1445
      Tuesday 30 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

        آه وفغان

        شعری از

        محمد هاشم کنعانی - هیچ

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۸:۱۹ شماره ثبت ۵۵۵۴۶
          بازدید : ۳۶۹   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمد هاشم کنعانی - هیچ
        آخرین اشعار ناب محمد هاشم کنعانی - هیچ

        همنشین خسته من آه وفغان خواهد کرد- اشک بیدار رخش روی نهان خواهد کرد
        قلب غم می دهدم مژده بیا مخموری! – ناز من در پس آن شرم زیان خواهد کرد
        رنگ رخسار تو را بانگ عطش رسوا کرد– دل به من گفت چنین با که توان خواهد کرد؟
        چشم بر هم زدنی نیست که یادت ناید – هست میلی که مرا باز جوان خواهد کرد
        داده بودم دل خویش از دم خود دل سازی – مهر هر بی سروپایی نگران خواهد کرد
        روزها غمزه دلدار ندیدم افسوس  –    نیمه شب را رخ مه پاره عیان خواهد کرد
        یاسمن صورت گل درس کبودی می داد - مشق من شیوه فتانه نشان خواهد کرد
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        جمیله عجم(بانوی واژه ها)
        جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۰۸
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        سلام
        بسیارزیباست خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        جواد مهدی پور
        پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۹:۵۹
        درود بر شما جناب کنعانی عزیز خندانک

        عالی ست

        زنده باشید
        خندانک خندانک خندانک
        محمد هاشم کنعانی - هیچ
        جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۴:۴۳
        سلام ممنون از لطف تک تک دوستان بفرمایید کجای شعرم هم ساختاری هم محتوایی ایراد داره چه پیشنهادی بهم می دهید بازهم ممنون
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0