جمعه ۲ آذر
\ آیه های مهربانی\ شعری از شهداد دبیرچیلو ( قناری )
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۱۱ شماره ثبت ۵۵۴۰۰
بازدید : ۴۲۷ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر شهداد دبیرچیلو ( قناری )
آخرین اشعار ناب شهداد دبیرچیلو ( قناری )
|
الا ای آنکه عشقت آسمــــانی ست
نگاهت باعـثِ جنـگ جهـــانی ست
.
شبــــم را ماه ، روزم را تــــو مهــری
تمامِ شعـــر هایم با تو جانی ست
.
جمــــالت معنـــــیِ قامــت قیـــــامت
لبت حلوایِ نابِ تن تنــــــانی ست
.
خـــدا تابیـــده از چشمــت به جانم
دو چشمت آیه هایِ مهربانی ست
کـــَـرَم کُن بوســـه ای ، از سیــــبِ رویت
که اکسیر است و دارویِ جوانی ست
یا حق
#شهداد_دبیرچیلو
1396/02/07
10:05
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیارزیبابود