دوشنبه ۵ آذر
بیناممن شعری از مجنون ملایری
از دفتر جوجه اردک زشت نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ۱۹:۴۰ شماره ثبت ۵۵۱۵۴
بازدید : ۶۰۶ | نظرات : ۳۰
|
آخرین اشعار ناب مجنون ملایری
|
درمیانگرگهایکبرهآراممن
ساکنتنهاییاینکوچهبیناممن
عمرخودرادادهامبرباددرراهوفا
عاقبت گشتمبدنیاعاشقبدناممن
|
نقدها و نظرات
|
با سلام استاد بزرگوار ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیباست