دوشنبه ۵ آذر
شاعرتنها شعری از مجنون ملایری
از دفتر جوجه اردک زشت نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ ۱۸:۰۵ شماره ثبت ۵۵۱۲۴
بازدید : ۵۸۲ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب مجنون ملایری
|
هیچکس اشقیکشاعرتنهانشود.
دردهاداردوهرگزکهمداوانشود
سالهاشعرسرودهستولیصدافسوس
لیلیبانمکینیستوپیدانشود
ع
|
نقدها و نظرات
|
با سلام استاد بزرگوار ممنون | |
|
با سلام بانو ممنون از لطف شما اشتباه تایپ شده چشممضعیفاست | |
|
با سلام استاد بزرگوار ممنون | |
|
با سلام جناب اسدزاد ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دریغ از یک ...