دوشنبه ۵ آذر
غنچهلبخند شعری از مجنون ملایری
از دفتر جوجه اردک زشت نوع شعر تک بیتی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ ۲۰:۰۴ شماره ثبت ۵۴۸۴۳
بازدید : ۶۲۷ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب مجنون ملایری
|
پنجسالاستکهدرحسرتدیدارتوام
بعدتوغنچهلبخندبهلببازنشد
|
نقدها و نظرات
|
با سلام استاد بزرگوار ممنون | |
|
با سلام جناب اسدزاد ممنونم | |
|
2: | |
|
با سلام جناب مهرابی ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام استادخوبم
بسیارزیبا بود