يکشنبه ۴ آذر
ای آنکه دوست دارمت اما ندارمت شعری از علیرضا مسیحا
از دفتر عاشقانه نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ ۱۳:۵۴ شماره ثبت ۵۴۷۳۶
بازدید : ۲۹۶۳ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب علیرضا مسیحا
|
ای آنکه دوست دارمت اما ندارمت1
تنها تو را بدست خدا میسپارمت
نامه نوشته ام ز سرشک دو دیده ام
متنش چنین بود که تو را دوست دارمت
کاری تو با دل من کرده ای که من
حس میکنم که دارمت ، اما ندارمت
تو در خیال منی هر شبانه روز
من در خیال دارمت اما ندارمت
هرکس بپرسد از تو زمن من برای او
گفتم که دارمت اما ندارمت
حق داری از من عاشق کنی سوال
من را نداری و گویی که دارمت؟
حالا که قسمت من دوری از شماست
تنها تو را بدست خدا میسپارمت.
#شاعر_علیرضا_مسیحا
۱۳۹۶.۰۱.۱۱
ساعت:۰۴:۴۸ جمعه
1. تضمین ، این مصراع از استاد سعید بیابانکی می باشد.
|
نقدها و نظرات
|
سلام جناب حکیم لطفا به صورت جزئی ایرادات رو بفرمائید. ممنون و سپاسگذارم. | |
|
جناب استکی عزیز ممنون از لطف بیکران شما سال نو بر شما هم مبارک باد. | |
|
سلام کاش با قلم روان و زیباتون تصحیح می فرمودید. ممنونم. | |
|
جناب مهراز تشکر از لطف شما | |
|
سرکار خانم فریبا غضنفری ممنون از لطفتون هستم. | |
|
جناب رشنو سپاس | |
|
جناب رفیعی متشکرم از لطف شما دوست گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
برای شاعری کمی هم یاد گیری فنون و آرایه ادبی شعر لازم است
موفق باشید