پنجشنبه ۱ آذر
نوروز با مدافعان شعری از حسین زارع(مختار)
از دفتر شعر مختار نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ ۱۰:۵۰ شماره ثبت ۵۴۵۵۷
بازدید : ۴۳۱ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر حسین زارع(مختار)
آخرین اشعار ناب حسین زارع(مختار)
|
#تقدیم_به_مدافعان_حرم
در سفره های ما همه چیز عالیست وبس
گاهی مشقّت و غم اجمالیست و بس
آنچه مسلم است سبب ساز این مهم
جایش میان ما بخدا خالیست و بس
سال نو مبارک رفیق
خسته نباشی
خدا قوت دلاور
#زارع
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام عید شما مبارک بسیار بسیار سپاسگزارم ممنون از حضور گرمتان | |
|
سلام زنده باشید سال نو شما هم مبارک امید که همانطور که زمین سال را به خورشید تحویل داد شما هم غمهایتان را به فراموشی سپرده باشید موفق و موید باشید | |
|
سلام سلامت باشید سال نو شما هم مبارک ممنون از حضور پر مهرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عیدتان هم مبارک