يکشنبه ۴ آذر
روزهای آخر اسفند شعری از سعید عدیلی پور
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ۲۱:۴۷ شماره ثبت ۵۴۴۵۶
بازدید : ۵۸۴ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب سعید عدیلی پور
|
این روزهای آخر اسفند تنهایی
دلها همه در سوگ یاران سفر کرده پر از درد است
این روزها دلها همه در انتظاری گنگ می گیرد
اینجا کسی حال دل ما را نمی پرسد
اینجا کسی تا انتهای اشک با ما نیست
اینجا کسی حال دل ما را نمی فهمد
سال بدی بود این گذرگاه پر از تشویش ، سال عذاب و خون و هجران در میان هق هق دیوار
سال شکستن در میان آتش و آوار 😔
با این همه سوز و گدازی که به دلها رفت ، شوق بهارانی نمی ماند
با این همه بغض و شب و تنهایی و هجران ، نوروز و بارانی نمی ماند
ای آسمان ، خود شاهد تنهایی ما باش
ای آسمان ، خود شاهد خودسوزی ما باش
دلها دگر غمگین و نالان است ، با این همه
در نوبهارانی که در پیش است ، دلهای ما را پر کن از آرامش باران و بابونه
دلهای ما را گرم کن از تابش خورشید عالمتاب
جان و تن ما یخ زده از سوز سرمایی که برما رفت ، در این زمستان عذاب آلود
ای آسمان ، ای خالق مطلق ، تنها تو درمانی به روح زخمی تن های بی سامان
آرامش و لبخند را مهمان دلها کن ☘️
سعید عدیلی پور 🍂12.26
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام . لطف دارید مثل همیشه بانوی بزرگوار | |
|
سلام . امیدواریم به لطف خدا ممنون از توجه شما نوروز شما مبارک | |
|
سلام . ممنون از لطفتون البته حزین منظورتون بود . شاد باشید | |
|
سلام . انشاالله سال خوبی برای همه باشه نوروز شما هم مبارک | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مدیر موسس سایت ادبی شعرناب
فکری احمدی زاده (ملحق)