جمعه ۲ آذر
خیانت شعری از ملود متولیان
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ۱۱:۳۳ شماره ثبت ۵۴۳۸۲
بازدید : ۵۱۰ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب ملود متولیان
|
دستات توی دستای من
سنگیینی کرده این روزا
توقع دلت نزاش
تا آخرش منو بخوای
هر روز یه حکم تازه ای
نوشته میشه پای من
کی حکم آخرو میده
تورو میگیره از دلم
سکوتم اختیاری نیس
خیانتت دلیلشه
که صبره من تموم شدو
هنوز میگن doros میشه
سلام من برای تو
جای خدافظی نزاش
اگه نه تو رومم میگی
همین روزا میری باهاش
دلم گرفته از تو که
دیگه منو نمیشناسی
منم همون که عاشقه
دیوونه ی همیشگیت
غرورمو میخواستی که
اونم برای تو شکست
دوسم نداری اما من
دلم نمیزاره برم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیارزیبا بود