جمعه ۲ آذر
بربام دلتنگی شعری از زهرانجفی
از دفتر سبددلتنگی من نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ۱۶:۱۷ شماره ثبت ۵۴۳۵۱
بازدید : ۶۶۳ | نظرات : ۲۳
|
|
♡تادل به هم بستیم حکم جدایی خورد
آرامش شب راچشمانما آزرد
♡ای هم نوابارعد،هرچندبی تابی
بازم بخوان من رابالهجه ی آبی
♡بامن بمان تاعشق درمحض رفتن ها
لیکن چه شدآخر،حاصل زگفتن ها
♡یادم بمان گرچه،درگیر تقدیرم
باور بکن بی عشق از زندگی سیرم
♡هروقت تب کردی،من هم تب آلودم
بی فکر غم هایت،شب رانیاسودم
♡چون اشک ریز ای شمع پروانه ها خوابند
گلهای شوراشک از غم چه بی تابند
♡بربام دلتنگی باآتشین فریاد
قلب پرآمالم برباد خواهم داد
♡فردابه دورازتودردغم انگیزیست
چون حس روییدن ،درصبح پاییزیست
♡آخرکه شد رسوا،این قلب غم باره
بگذارتاریزددردش به یکباره
♡سوگندها خوردم بر جان شیرینت
یادی بکن گاهی از یاردیرینت
♡جان توجانم بود رفتی ومن مردم
آه از چه شب هایی باغم به سربردم
♡شب های غربت بار،یک قلب توخالی
سیرم زتکرارودنیای پوشالی
♡رویا نمی میرددرقلب غمگینم
برخیزومحشرکن درخواب سنگینم
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون گرامی | |
|
ممنون ازدیدگاهتون | |
|
درودوسپاس | |
|
سپاسگزارم درودمتقابل گرامی | |
|
سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بانوی عزیزم
زیباست وباکمی ویرایش بهترهم میشه