جمعه ۲ آذر
از چه گویم شعری از مهدی گوران اوریمی
از دفتر زلال نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۰ ۱۰:۱۴ شماره ثبت ۵۴۳۰
بازدید : ۹۱۳ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر مهدی گوران اوریمی
آخرین اشعار ناب مهدی گوران اوریمی
|
از چه گویم
از کدامین آرزویم
در تمام شب دلی در تاب و بی تاب
میگدازد دل سبويم
با که گویم
با غم دل؟
در غبار شب چه حاصل؟
جز سکوت و بی کسی ، تنها نشینی
جز سلام سرد با گل
چرخ باطل
سرد سرد است
بی نوا درگیر درد است
از صدای خشم بی افسار دنیا
سرخ ما بیچاره زرد است
خیمه کردست
ساده گویم
همچو نی آوازه گویم
مست نا پیدا کجای پر نشانم
از غم هجران چه گویم؟
با که گویم؟
آسمانی
پر ز بارانهای جانی
آفتاب و ابر و مهتابش ندانی
آنچه در فکرش نمانی
آسمانی
مانده و دل
بی صدا، در مانده ، باطل
با هزاران آرزو ‚تن مانده حیران
بین یک دنیا شمایل
تا چه مایل
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.