جمعه ۲ آذر
قول و قرارامون چی شد؟ شعری از وحیدغفاری(فردین)
از دفتر آرزوهای محال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ۰۵:۱۴ شماره ثبت ۵۳۹۰۷
بازدید : ۵۵۲ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر وحیدغفاری(فردین)
آخرین اشعار ناب وحیدغفاری(فردین)
|
یادته قرارمون،یک جایی گوشه ی خیال * حالا دیگه اومدنت،واسم شده خیلی محال
گفتی به من،عکس منو جلوی چشمات بذاری * یادت باشه کسی دیگه رو،جام توی قلبت نیاری
چی شده،یادت نمیاد قول و قرار اونروزا * سرت شلوغه یا که نه،تو هم شدی یه بی وفا
هزار دفعه نوشتم،گلای باغچه پرپرند * پرنده ها دیگه واسم،خبرتو نمیارن
چشم به در خشک شده بود،یهو هوا بارونی شد * مروارید چشمای من،واسه دلت قربونی شد
یکی میگفت گریه نکن،بر نمیگرده به خونه * ولی همیشه ایخن دلم،منتظر تو میمونه
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام.م سی.ممنون از لطفتون. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دیبا بود جک پک