جمعه ۲ آذر
بدون عنوان شعری از محمد پازوکی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ۰۱:۱۱ شماره ثبت ۵۳۸۷۱
بازدید : ۵۵۳ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب محمد پازوکی
|
1
هنوز هم
اسمِ باران که می آید ،خیس می شوم
بدونِ آن که با تو
در زیرِ آن قدم زده باشم .
تنها به یاد خاطره ای دور
2
تنها گذاشتند مترسک را
کلاغ ها ؛
وقتی تمام مزرعه را به غارت بردند !
3
تو میرسی به من .
به آسمان نگاه میکنی !
عبور میکنی ...
تمامِ کهکشانِ من پر از شهاب میشود !
و من ...؛
تمامِ آرزوی خویش را ،
به پای بودنت نثار میکنم .
|
نقدها و نظرات
|
برادر خوبم جناب اسحاقی ! سپاس که خواندید . پاسدار مهرتان هستم بزرگوار. | |
|
دوست خوبم جناب مهرابی عزیز ! درود بر شما و سپاس مهرتان . شاد و سلامت و عاشق باشید ! | |
|
درود و سلام بر شما بانو مینایی گرامی ! مهرتان پایدار . سلامت و شاد باشید به عشق من ... طعم گس و شیرینِ خرمالوها را دوست دارم ؛ که هر پاییز ، در باغِ شما میرسد ! | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسيار جالب و زيبا بودند
خصوصا دومي كه مبين مشكلات جامعه بود