شنبه ۳ آذر
كبوتر هاي سرخ شعری از علیمحمد پناهی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ۰۸:۲۶ شماره ثبت ۵۳۴۵۳
بازدید : ۴۸۸ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب علیمحمد پناهی
|
اي خوشا همراز بودن با كبوترهاي سرخ
واژه هاي سبز را خواندن ز دفترهاي سرخ
شهد شيرين شهادت خوردن از ميناي عشق
نغمه هاي شوق سردادن ز حنجرهاي سرخ
مست و بي پروا طواف شمع كردن تا سحر
بوسه بر آتش زدن با گردش پر هاي سرخ
بر نهال عشق از بحر بقا بايد فشاند
خون سبزي را كه مي جوشد ز پيكرهاي سرخ
در كوير تشنه همچون غنچه ؛ بالاتر ز خار
سبز روئيده است بر بالاي ني سرهاي سرخ
مي زند بر سرو بستان طعنه هاي بي شمار
قامت رعنايتان ؛ هان اي صنوبرهاي سرخ....
عليمحمد پناهي
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما قلمتان سبز پایدار باشید | |
|
سلام بر شما ممنون از نظر لطفتون پایدار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودهااا
بسیارزیبابود
احسنت
درکانال سایت ناب هم قرارش دادم