شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر طاهره حسین زاده (کوهواره)
آخرین اشعار ناب طاهره حسین زاده (کوهواره)
|
من از اِستاره پرسیدم
که شب چوون است ؟
زدش چشمک که ایدون است
سراغ ازماهِ تابان باز پرسیدم
که شب چوون است ؟
به زیر ِ ابر پنهان نیمه ی خویشش
بگفت این است
من از مِهر (آفتابِ شعله افشان )
این سوالم باز پرسیدم
که شب چوون است ؟
بزد لبخند و تابید و
بگفتا شب ......
همان کوه ست
غرق ِ آبی ِ دریای موج افشان ِ خورشید است
نه شب نه روز
همیشه
هم شب و هم روز
ببندی چشم .... شب گشته
گشایی دیده ..............................
مهر و ماه و اخترهای افزون است
دل ِ هستی ..... رُخ ِ تبدار و مجنون است.
سبحان الله سبحان ربّ السموات السبع و ربّ الارضین السبع و مافیهن و ما بینهن و ما تحت الثَری و ربّ العرش العظیم الحمدلله ربّ العالمین الی ابدالآبدین و آخر الآخرین ..... سبحان مَن لایَعتدی سبحان مَن لا یاءخُذُ اهل الارض باَلوان العذاب سبحان الرووف الرحیم سبحان الله العزیز الحکیم ...... %
|
نقدها و نظرات
|
سلام آلاله بانوی جان ⚘⚘
سپاسگزارم از شمابرحضور ارزشمندتان که دلگرمی شاگردتان است سیده بانو ⚘⚘⚘⚘⚘ من هم پیشاپیش ولادت دختر پیغمبر(ص) فاطمه ی زیباپرور(س) و روز مادر و روزتان را خدمت شماسیده بانوی عزیزم و خانواده ی ارجمندتان و همگان تبریک میگویم باآرزوی سعادتمندی تان در شادی های مستدام ⚘⚘ | |
|
سلام استادفرزانه زنده باشید و سربلند سپاسگزار لطف همیشگی تان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بانوی مهر
ناب و دلنشین سرودید