يکشنبه ۴ آذر
شعر ... شعری از ناهید گرجی
از دفتر گپ دو نفره نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ ۰۹:۱۷ شماره ثبت ۵۲۹۸۳
بازدید : ۵۵۲ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب ناهید گرجی
|
شعر ...
تو بودی و دختری که نوجوانی اش را
در ایستگاه های اتوبوس
به عشقی زود هنگام ...
فروخت
شعر...
تو بودی و بعد از ظهری بارانی
و چهارراهی که به انتظار یک دلواپسی
چتری را به اشاره بر سر گرفته بود
شعر...
تو بودی و سیم تلفن
یک بوق ممتد
و آغاز آلارم های تقویم نوشت سال های بعد...
احساسی از گناه
لذت و ... آه!!!
شعر...
تو بودی و جاده
شب و تاریکی
بوسه های بین راهی...
در خروپف اتوبوسی که مقصدمان را
به تعویق می انداخت
شعر...
تو بودی و من
و هزاران خاطره ای که با ما...
هرگز به مرور ننشست
فردیت اجباری ضمیرهایی که
قسمت ما را...
ما رقم نزد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و سرشار از احساس