شنبه ۳ آذر
من تو را می خواهم شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ ۲۱:۲۳ شماره ثبت ۵۲۹۳۱
بازدید : ۴۳۱ | نظرات : ۳۳
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
من تورا می خواهم آری چشمها هم بر درند
خون وآتش در میان بستر خاکسترند
صورتم از دوری واز زور غم خاکستر ی است
سینه وقلبم ولی از جوش سرخ آذرند
دائما در شعر می گویم که تو بر گشته ای
شعر های ما همیشه ساده وخوش باورند
در گلستان دل من سرو بی معنا شده
لال های باغ قلب من همیشه پرپرند
بی تو حتی توی جنگل با من آهو دوست نیست
گربه های خانگی همواره شیران نرند
تو اگر باشی محبت هم فراوان می شود
بره ها ومیش ها را گرگها کی می درند
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بر زرتاب گرامی ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.