شنبه ۳ آذر
لب و قند شعری از علیمحمد پناهی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ ۲۱:۰۱ شماره ثبت ۵۲۸۹۲
بازدید : ۳۶۴ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب علیمحمد پناهی
|
اشك مرا به نام تو پيوند مي زنند
مردم چه دل خوشند كه لبخند مي زنند
يك بوسه را به قيمت جان مي دهي مگر
در مسلخ تو قيمت جان چند مي زنند؟
اصلا چرا كه سيب زنخدان چانه را
نرخي شبيه سيب دماوند مي زنند؟
بازار در همي است كه در پيش روي تو
نرخي شبيه هم ' به لب و قند مي زنند!
"این دل شکستنی است مراعات کن گلم"
اينجا مگر به چيني دل بند مي زنند؟
عليمحمد پناهي
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بانو ممنون از شما موفق باشید | |
|
سپاسگزارم استاد برقرار باشید | |
|
سپاسگزارم بانو پاینده باشید | |
|
درود بر شما استاد سربلند باشید | |
|
ممنون از الطاف شما پایدار باشید درود | |
|
ممنون جناب میر عبدالله موفق و سربلند باشید | |
|
سپاسگزارم پاينده باشيد درود | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام برادرخوبم
غزل زیبایی بود