شنبه ۳ آذر
لاغر تر ازمو شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ ۰۹:۰۶ شماره ثبت ۵۲۶۶۴
بازدید : ۴۱۱ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
بیمار ولاغر می شوم لاغرتر از مویی
وقتی که قلبم می شود بیتاب هندویی
باکی ندارم دیگر از شمشیر ابرویش
وقتی که رنجم می دهد با زخم چاقویی
باید خدا امشب مرا فریاد رس باشد
دارم به نیزار گلو فریاد یاهویی
وقتی که او روشنتر از برگ سپیدار است
چون بید مجنونم به شبها بر لب جویی
بی او نمی خواهم که باغی سبز رو باشد
بی او نمی خواهم که باشد باغ مینویی
در فکر کوچیدن نمی باشم از این کوچه
پر می زند تا در ضمیر من پرستویی
موسی عباسی مقدم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.