دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر مهدی انصاری سمنانی (مهرداد شیدای سمنانی)
آخرین اشعار ناب مهدی انصاری سمنانی (مهرداد شیدای سمنانی)
|
سایۀ جادوی مرگ!
زمان میدود؛
خورشید عمر، در غروب؛
سایۀ جادوی مرگ، بالای سر؛
هقْ هقِ هراس دل، بیسکوت؛
دست مرگِ بیهنگام، چشمبند چشم!
...و من هنوز
اندر حیرت: کاین همه بیدار،
با چشمانی باز، هر روز،
در مستی و خواب،
در مستی و خواب،
در مستی و
خواب!!!
اردیبهشت 1389 خورشیدی
مهدی (مهرداد) انصاری سمنانی («شیدا»)
|
نقدها و نظرات
|
درود ناب بر شما گرامی!
به صفحۀ سرودههای اینجانب، خوش آمدید!
شاد باشید به مهر. | |
|
درود صمیمانه بر شما بزرگوار! زیبایی اندیشه خود شماست که باعث زیبا دیدن سروده بالا می گردد. در ضمن، به دلیل دسترسی نداشتن به اینترنت در چند روز گذشته، پیامتان را اکنون پاسخ دادم. شادمان باشید به مهر. سپاس. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست