آرزوی خوشبختی تورودیدن گلم
زیباترین بهانه برای نفسم
یاازهمه دنیاتوهمه کسم
میخوام باتوپای یک صحبت بشینم
من آرزوم بودعشق وتوچشای توببینم
اماروزگارانگاربادلم نمی سازه
بازدلم داره بازی عشق ومی بازه
میخواهم بگم اگه توی این بازی هم بشم بازنده
بازم دل دیونه به عشقت همیشه پابنده
یک وقت نگوبه خودت چه بخت سیاهی دارم
توی این همه آدمهای خوب کی شده خریدارم
اینارومیگم که تودلت نشن این حرفهامثل غم
نکنه خیس بشن چشمای قشنگت یابسوزی کم کم
اگه روزگارتوروواسه من نمی خواد
آرزوهاش وواست میگه یک فرهاد
میخوام بگم فرشته آسمونی
الهی ازقافله خوشبختی جانمونی
روزی باشه تورومیان قشنگی های دنیاببینم
اینهاآرزوهای من واسه تونازنینم
یک دنیاداشته باشی پرازعشق وقشنگی
داره واست میگه عاشق دلتنگی
کاش می شددستات وتودستم میگذاشتی
کاش توهم تودلت عشق من وداشتی
امادل من بدون نیست اینجوری
بایدبسازی باعشقش وغم دوری
دلم داره این حرفهاروواسه تومیزنه
میگه بهت خوشبختی توآرزوی منه
قشنگ ترینم تونبودی کنارم من این حرفهاروزدم
گله نکن خوب من ازگفتن حرفهاونصیحتم
هرچه نوشتم واست بودآرزوهای دلم
آرزوی خوشبختی تورودیدن گلم
87/6/3روزیکشنبه ساعت16:30دقیقه