حـوالـیِ غــــروبِ عـــصــرِ پــایــیــز
یـه بعدازظـهـرِ همدست با تب من
شـــروعِ دُورِ بـاطـل از نـفـسـهـام
…شده پایان مـشـقِ هر شب ِمن!
تـو رفتی یـادمـه چشمام بـه راهـت
تـمـومِ کـوچـه رو با گـریـه میشست
هــنــوز ابــریِ حــالــم پــس نـرفـتـه
هــنــوز ایـن اولِ تـقـدیـرِ بی توست!
دلـــم کـنـار نــیــومــد بــا نــبــودت
تـا رفتی عمرِ خوشبختیم سـر اومد
حتی ساعـت مچیمم بی رمق موند
زمـــان هـمـپـایِ مـن از پـا دراومد!
از اون لــحــظــه مـیـونِ خــاطــراتـت
تـــمـــومِ اشــکــامـــو آواره کــــردم
تـو رفـتـی بـعـدِ تـو هـــر روزِ هـفـتـه
یه فصل از بی کسی رو دوره کـردم
حـالا این من بـا قلبی پـیـنـه بسته
بـه دنـبـالِ تـو عـصـرا کـوچـه گـرده
مـن و بـغـضِ بـظـاهـر ساکتی که
اگـه سـر وا کـنـه سـیـلابِ درده!
تـو نـیـسـتـی و دلِ سـردرگـمِ من
از این دنـیـا چـقـد دلـگـیـره بی تو
مــن و ویـــروونــیِ تـدریـجـیِ مــن
ایــنــه حـالِ مــن و تـقـدیـر بی تو…
از این دنـیـا چـقـد دلـگـیـره بی تو
مــن و ویـــروونــیِ تـدریـجـیِ مــن
ایــنــه حـالِ مــن و تـقـدیـر بی تو…
درود بانوی عزیزم
زیبا بود