جمعه ۲۵ آبان
پاییز همیشه شعری از بنجامین بتا
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ۰۱:۵۶ شماره ثبت ۵۱۵۷۲
بازدید : ۹۰۴ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب بنجامین بتا
|
پاییز بازم/میخوام ببازم
/سقوط ازاد/بر بام تهران
/میخوام بخونم/ازاد ازاد
/مثل قناری/توی یه طوفان
/میخوام بلرزم/زیر یه کرسی
/ارامش محض/حس رهایی
/بارون بباره
/ناودون دوباره/اواز میخونه
/با بوی بارون/خاطره بازم
/میخوام بسازم
/خاطره دارم/اما شکسته
/دلم دوباره/دلش گرفته
/گذشتهامون/خیلی گذشته
/خیری ندیده/از دل شکستن/باز دوباره/ادامه میده
/زمان همیشه/بهونه داره/خیلی چیزا را
/ازم میگیره/هیچوقت همیشه/پاییز نمیشه/بهارم بیاد/امروز نمیشه...
بنیامین بتا
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.