سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        مـــــــــــــــــرا ببخش

        شعری از

        کبرا مینائی جاوید(مینا)

        از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ۰۳:۴۲ شماره ثبت ۵۱۴۹۹
          بازدید : ۲۰۶   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر کبرا مینائی جاوید(مینا)

        تمام شب را 
        لابه لای سطرهای ننوشته قدم میزنم
        هزاران کلمه
        در کوله بار هجاها پنهان کرده ام
        که سنگینی وزنش 
        قافیه به قافیه 
        ردیف میشود،میان تمام شعرهایم
        مرا ببخش
        اگر دلم برایت تنگ میشود......
        دوست داشتنت
        تک بیتی ست که با احساس
         هیچ شاعری
        بیان نمیشود.......
        لباس هر کس به اندازه ی
         قامت اوست،
        شاید من برای داشتنت
         کوچکتر از آنم
        که همیشه نبودنت 
        در وجودم زار میزند.......
        #کبری_مینایی_جاوید
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        لیلا باباخانی (سما الغزل )
        جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ۱۸:۱۲
        سلام بانو
        بسبار زیبا خندانک خندانک خندانک
        حسن لطفی
        شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ ۱۱:۳۱
        سلام
        مهربون زیبا سرودی قشنگ گفتی
        غم شیرینی در دامنش نهفته است
        ...................

        سرودی چون گل صحرا عجب شعرت ثمر دارد
        نشاید از غمــــــــــــش گفتن غم شیرین ببر دارد
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        محمد پازوکی
        سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ۱۸:۳۷
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        حسن لطفی
        چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ۱۶:۲۶

        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0