يکشنبه ۴ آذر
چنار پیر شعری از منصور شاهنگیان
از دفتر گذشت ايام نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ ۱۲:۱۴ شماره ثبت ۵۱۰۳۶
بازدید : ۱۱۸۱ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب منصور شاهنگیان
|
حتما که نباید شعر برای تاثیر گذاری طولانی باشد ، غزل باشد ، نیمایی و سپید باشد ، شعاری
و ... باشد ...
ممکن است با یک جمله هم ، وجدان های خفته را بیدار کرد ...
البته ممکن است ...
بگذریم ...
.................................................................................................................................
دیشب ، چنار ِ پیری
در پارک ، گریه مـیکرد ...
با شاخه اش اشاره
بَـر ، زنده رود میکرد ...
شب ، باد ِ سرد ِ پاییز
یکریِـز ، نـاله میکرد ..
خواجوی پیر ، یـاد ِ
زاینده رود میکرد ...
................................................................................................................
اصفهان _پاییز 95
- منصور شاهنگیان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.