سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        مجنون

        شعری از

        محسن حمزه لویی (رسام)

        از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ ۰۸:۵۷ شماره ثبت ۵۰۳۹۰
          بازدید : ۸۵۹   |    نظرات : ۱۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محسن حمزه لویی (رسام)
        آخرین اشعار ناب محسن حمزه لویی (رسام)

        صدای ارسالی شاعر:
         
        من در خیال تو و راه همیشگی
        در کنج کافه ای سر میز همیشگی...
        غرق خیال توست تمام وجود من
        در سر هوای توست بین حال و روز من
        با طعنه خنده میزند این کافه چی به من
        مشکل دو قهوه‌ی سر میز است یا که من؟
        چون ابر های فصل خزان گریه میکنم
        سر روی میز کافه نهم فکر میکنم
        ناگه چه شد، وای چرا رفت از برم؟
        بدتر ز رفتنش سخنش بود در سرم...
        کای نور دیده بَهرِتو رفتم ازین دیار
        من جز صلاح تو نطلب کرده‌ام ز یار
        فنجان قهوه ریخت و بشکست بر زمین
        چشمان خیس اشک عرق سرد بر جبین
        ای کاش مرگ من به همین ثانیه رسد
        افتاد شاعر و چه نحیف است این جسد...
        #رسام
         
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        جمیله عجم(بانوی واژه ها)
        جمعه ۲ مهر ۱۳۹۵ ۰۷:۱۳
        خندانک خندانک خندانک
        سمانه هروی
        پنجشنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ ۱۰:۱۸
        درود مثنوی زیبایی بود
        فقط در دو جا قافیه ها

        د'بیت اول
        سر راه همیشگی
        سرمیز همیشگی

        راه با میز ؟؟؟

        فکر میکنم
        گریه میکنم. فکر و گریه عم قافیه نیستد

        درون مایه و تصویر سازی بسیار عالیست لذت بردم

        خندانک خندانک خندانک
        یا در
        فریبا غضنفری  (آرام)
        پنجشنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ ۱۷:۱۵
        درود 🌹🌹🌹
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        پنجشنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ ۲۱:۲۳
        درود خندانک خندانک
        رویا باقرزاده
        جمعه ۲ مهر ۱۳۹۵ ۰۸:۱۴
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0