یک خواهش بزرگ بر دیوار دلم
یک آگهی با این مضمون
"گمشده"
این روزها به دنبال یک "تو" میگردم
نه در بی کسی
نه در پی کسی که شبیه به تو باشد
"با آنهمه زیبایی"
کسی را میخواهم که" خود تو "باشد
با همان نگاهی به من
که تنها چشمان تو میتواند
کسی که مرا بهتر از من می داند
کسی که در چشمانش رد نگاه های من جا مانده است
و از دیده اش تا قلب فاصله ای ست
به اندازه یک پلک بر هم زدنی
کسی که مهربانی هایش هنوز دنباله ی محبتهای من است
میخواهم برایم از من بگوید
از نقشه های کودکانه ام برای تصاحبش
از دستهایی که همیشه رو میشد ........
باید تو باشی تا بودنم
باری دیگر به چشم این دنیا بیاید
باید تو باشی تا بخوانی مرا
چون نسخه ای که تنها یک پزشک میتواند
گم شده ی من
یک خودمانی ساده با تو است. .......
یک کنارت نشستن
یک سر بر شانه هایت گذاشتن
یک دل سیر گریه کردن
یک """تو""" ........
باید تو باشی تا بخوانی مرا چون نسخه ای که تنها یک پزشک میتواند گم شده ی من یک خودمانی ساده با تو است. ....... یک کنارت نشستن یک سر بر شانه هایت گذاشتن یک دل سیر گریه کردن یک """تو""" ........
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
با درود به شما و کلام شما ....
موفق و پیروز باشید ...