جمعه ۲ آذر
معبود شعری از ابومجتبی دامغانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ ۰۸:۴۶ شماره ثبت ۵۰۳۸۹
بازدید : ۶۰۱ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر ابومجتبی دامغانی
آخرین اشعار ناب ابومجتبی دامغانی
|
دستی که تورا نشان کرده منم.
دستی که به آسمان بلندکرده منم.
معبودتویی. عاشق منم.
مقصودتویی، مقصد منم.
بهشت تویی، آتش منم.
جان تویی، جان دهنده منم.
#ابومجتبی_دامغانے
|