يکشنبه ۴ آذر
چه باید بکنی شعری از محمدرضا بهرامی
از دفتر شور عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ ۱۲:۴۷ شماره ثبت ۵۰۲۸۴
بازدید : ۵۴۳ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب محمدرضا بهرامی
|
با دلی خسته و رنجور چه باید بکنی
بین غمها شده محصور چه باید بکنی
آنقدر صاف شوی رشک همه آینه ها
بهتر از آینه !!! با کور چه باید بکنی
بی خبر میشوی از دلبر شیرین خود و
دل تو هی بزند شور چه باید بکنی
برود مهر تو ازسینه ی یار آخر کار
بشوی دلزن و منفور ، چه باید بکنی
زیر پا در هوس مستی یک لحظه تو را
بفشارند چو انگور چه باید بکنی
نامه عشق تورا پاره کند یا بشود
مهر باطل شد و ممهور چه باید بکنی
بینتان فاصله گر هست علاجی دارد
دل چو از دل بشود دور چه باید بکنی
آرزوهات یکایک همه مرده ست و دلت
شد برای همه شان گور چه باید بکنی
بین یاران چو گل سرخوش و خندان ، از غم
بشوی وصله ی ناجور چه باید بکنی
مایه ی دلخوشی ات رنگ عوض کرده و حال
شده بر زجر تو مامور چه باید بکنی
به خیال عسل وصل ببینی خود را
توی یک لانه ی زنبور چه باید بکنی
محمدرضا بهرامی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.